دل نوشته های یک بارنا


کلینیک تخصصی چراغ اتاق عمل دکتر لایت ؛ در این پست قصد داریم چند ویدئو از ویدئوهای منتخب کانال آپارات دکتر لایت را برای مشاهده قرار بدهیم. در این ویدئوها با تکنولوژی های روز و مختلف در زمینه چراغ اتاق عمل آشنا می شوید و می توانید از انواع چراغ اتاق عمل با خبر شوید. اگر نظری یا سوالی در زمینه های مختلف مرتبط با چراغ اتاق عمل داشتید می توانید با دکتر لایت در تماس باشید.
نه چندان دور، ما از یک مدیر OR جدید که اخیرا یک مشتری بسیار خوب و بلند مدت از ما را جایگزین کرده است تماس گرفته ایم. قبل از اینکه او بازنشسته شود، مدیر قدیمی OR، با جایگزینی او، همه فروشندگانش را از جمله Meditek گذراند. یکی از اولین وظایف مدیر OR برای خرید یک میز جراحی جدید بود. آنها یک جراح جدید را که در حال گسترش قابلیت های اتاق عمل بودند آوردند. اولین مکالمه ما با شاهزاده خانم ما بیشتر از آنچه که ما می توانستیم به عنوان یک راه حل جدول جراحی ارائه دهیم. هنگامی که او برای مکالمه دوم خود تماس گرفت، ما روی یک لیست از مناسب ترین و ضروری ترین اجزای جدول جراحی برای مراحل مربوطه قرار گرفتیم. این زمانی بود که تصمیم گرفتیم لیستی از مهمترین لوازم جانبی میز جراحی را که اتاق عمل باید داشته باشد، ارائه دهیم. چراغ اتاق عمل دکتر لایت لطفا در نظر داشته باشید که این لیست ممکن است بسته به روشهای انجام شده در اتاق عمل شما تغییر کند و ده اجزای جدول جراحی لیست شده در اینجا تنها پیشنهادات است. ادامه دارد....   در ادامه متنی را در مورد چراغ اتاق عمل در اختیارتان می گذاریم که سایت ویکی پدیا در مورد چراغ اتاق عمل گذاشته است. البته جملات واضح نبوده و عجیب است که همچین متن هایی در ویکی پدیا دیده می شود. "اصطلاحات و اندازه گیری سوئیت واحد مقدار نور قابل رویت توسط نورسنج مدل در یک نقطه خاص اندازه گیری شد. روشنایی مرکزی (EC) روشنایی در 1M فاصله از نور سطح رهبری در مرکز میدان نور (اندازه گیری در لوکس). مرکز میدان نور نقطه در میدان نور (ناحیه روشن) که در آن روشنایی حداکثر شدت لوکس می رسد. این نقطه مرجع برای اندازه گیری ترین است. عمق روشنایی فاصله بین نقاط 20٪ شدت روشنایی بالا و پایین نقطه مرکزی. از نقطه حداکثر روشنایی است، که مرکز نور زمینه 1 متر از سطح رهبری از نور سنج به سمت نور حرکت تا زمانی که شدت نور اندازه گیری می افتد به 20٪ از حداکثر مقدار است. فاصله بین مرکز و این نقطه به عنوان L1 تعریف شده است. فاصله مشابه اندازه گیری در جهت دور از نور L2 است. عمق روشنایی بدون نیاز به تمرکز در مجموع از دو فاصله L1 و L2 است. در نسخه دوم این استاندارد IEC، در سال 2009 منتشر شده، مقدار آستانه از 20٪ به 60٪ تجدید نظر شده بود. [1] رقت سایه توانایی نور برای به حداقل رساندن اثر مانع است. قطر زمینه نور (D10) قطر از میدان نور در اطراف مرکز میدان نور، پایان دادن به آن شدت روشنایی 10 درصد از آن Ec می رسد. ارزش گزارش طور متوسط ​​از چهار مقطع مختلف را از طریق مرکز میدان نور است. D50 قطر از میدان نور در اطراف مرکز میدان نور، پایان دادن به آن شدت روشنایی 50 درصد از آن Ec می رسد. ارزش گزارش طور متوسط ​​از چهار مقاطع مختلف از طریق مرکز میدان نور است"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی