دل نوشته های یک بارنا

چراغ اتاق عمل در کارهای شرکت خارجی

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۱۴ ب.ظ

کلینیک تخصصی چراغ اتاق عمل دکتر لایت ؛ سوئیت های جراحی شامل طراحی نورپردازی پیچیده برای ایجاد جراحی های مکرر تهاجمی امروز و دیگر رویه های مبتنی بر رویکرد به طور فزاینده تصویر است.

ANNE L. FISCHER، سردبیر ارشد

مجموعه ای از جراحی های پیشرفته، یک مرکز کارآمد است که جریان کار موثر کلیدی است. فلورسکوپ ها، واحدهای اولتراسوند، الکتروکوتر، دستگاه های برش، دوربین های ویدئویی، روبات ها و موارد دیگر در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرند و زمانی که در استفاده نباشند، خارج می شوند. مانیتور بزرگ کامپیوتری دیجیتال دیجیتال با استفاده از صفحه نمایش پانل تخت در بازوها که تصاویر جراحی را برای جراح به نمایش می گذارند. کابل دیگر کف و سقف را نمی پوشاند اما در عوض در رونق سقف قرار می گیرد.

تمام این تجهیزات با تکنولوژی پیشرفته، روش های جراحی پیشرفته امروز را به کار می اندازد که بدون روشنایی یکپارچه بی فایده است. سیستم های روشنایی امروز باید از لحاظ حرکت و موقعیت و کنترل شدت انعطاف پذیر باشند، به طوری که یک نور برای روش های مختلف سازگار باشد، چه اینکه جراحی قلب باز، MRI، عمل جراحی حداقل تهاجمی یا روش های تله مدیسین انجام شده توسط یک روبات (شکل 1 )
طراحان سوئیت های جراحی به ادغام همه چیز از جداول به دوربین ها به سیستم ارتباطات آرشیو عکس (PACS) کمک می کند. سیستم های نورپردازی در حال حاضر دوربین هایی را در رونق و تجهیزات نصب قرار می دهد تا دستگاه های تصویربرداری اضافی در آینده بتوانند اضافه شوند.

مرکز سرطان Memorial Sloan-Kettering در شهر نیویورک اخیرا یک مجموعه جراحی 21 اتاق با یک سیستم کامپیوتری / ویدیویی که به کارمندان امکان نظارت بر اتاق های عمل داخلی و از راه دور را می دهد، ساخته شده است. هر اتاق مجهز به تقریبا هر نوع جراحی است.

همانطور که عمل جراحی مهاجم به طور مکرر شایعتر می شود، نورپردازی بسیار حیاتی می شود؛ چرا که نور باید از نور کامل مورد نیاز برای دیدن همه چیز در اتاق به نور کم یا سبز لازم برای دیدن صفحه نمایش تخت که راهنمای جراح است. چراغ اتاق عمل

داگلاس گوردون، مدیر و برنامه ریز پزشکی ارشد در معماران کاپلان مک لافلین دیاز در پورتلند، اور.، تیمی را طراحی کرد که این مجموعه را طراحی کرده است. او اشاره کرد که اگر شما فقط ده سال پیش وارد اتاق عمل شدید، تمام چراغ ها را خاموش کردید تا جراحان بتوانند ببینند چه چیزی روی مانیتورهای قدیمی CRT دیده می شود. در برخی تنظیمات، چراغ های فیلم نور پس زمینه را به عنوان یک سطح پایین تر نورپردازی ارائه می دهند. تاریکی، با این حال، موجب بروز خطرات ناگهانی شد.
این مطلب در سایت کلینیک تخصصی چراغ اتاق عمل دکتر لایت منتشر شده است. منبع

  • سینا ذاکری

چراغ اتاق عمل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی